Døgnåpen tilgang til produkter

Webredaktør 08.05.2019

Isopartners filosofi handler om å gjøre hverdagen til kunden enklere ved å tilby varer hele døgnet, og i dag vil vi påstå at vi har lykkes med denne strategien. Mulighet å kunne handle rørskåler, nettingmatter og andre tekniske isolasjonsprodukter hele døgnet var uvanlig for mange år siden. 

Isopartner startet sin «Kundeportal» på web for 8 år siden

For ca 8 år siden startet Isopartner nettbutikken «tekniskisolering.no». Nettbutikken var ikke bare en kjøpskanal, den var også et døgnåpent sted hvor man kunne laste ned dokumentasjon, ordrebekreftelser og priser. Det viste seg å være en suksess, for nå kunne prosjektleder eller innkjøper finne frem til det meste uavhengig av åpningstidene til Isopartner.

Les mer: Isopartner nettbutikk

Senere, når Isopartner gikk over til en mobiltilpasset form av nettbutikken, kunne man nå gå inn i nettbutikken uansett om man var på byggeplass, i bilen eller på kontoret.

Over 4.000 varelinjer tilgjengelig

Nettbutikken «tekniskisolering.no» til Isopartner inneholder i dag flere enn 4.000 varelinjer. Men det fins enda flere! Som medlem av IPCOM-Gruppen, har Isopartner tilgang til flere produkter enn tidligere og dette kommer kunden til gode. Da er det noen ganger ikke enkelt for kunden å vite hvilket produkt han skulle velge. Det er viktig at nettbutikken er oppdatert og at det er lett å kunne frem til rett produkt og de tilbehørene som man trenger.

Fordel med å kunne velge alternative produkter

Ubegrenset tilgang til produktutvalget og å kunne velge alternative produkter eller tilbehør, er en stor fordel for kundene. Fort kan man finne frem, om produktet er i henhold til spesifikasjon eller om det fins et alternativ til denne. Å montere isolasjon forutsetter også tilbehør. Verktøy, festemateriell, tape eller lignende er produkter som man fort kan glemme. Ved å bruke nettbutikken, finner man tilbehør under hvert hovedprodukt og er dermed kun et lite klikk unna.

Netthandel mangedobles i de nordiske land

Ifølge e-handels rapport fra PostNord viser det seg at netthandel i de nordisk land har firedoblet seg på 10 år. Spesielt forbrukeratferden har endret seg drastisk, noe som sees i varehandel og de så ofte omtalte butikknedleggelser grunnet økt netthandel.

Les mer om e-handels-rapporten her.

Det fins pr i dag ingen konkret rapporter på B2B-netthandel. Allikevel er det flere aktører i dette segmentet tilby i dag sine nettbutikk-tjenester.

Webshop: alle produkter - hele døgnet

Få døgnåpen, ubegrenset tilgang til alle våre produkter via kundeportalen. Her kan du laste ned alt av dokumentasjon, bilder og se dine egne nettopriser.

Logg inn på kundeportalen ›

Member of: Partnere:

Some description

Umbraco CMS fra MarkedsPartner